" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Sunday, January 20, 2013

The First Ever in 2013

*blowing my nose*

Okeh.

Buat pertama kalinya dalam tahun 2013, aku menangis untuk dua jam.
Ala, ni rate biasa aku je, (2 jam? pfft, kacang!) cuma ni la first time dalam tahun ni kot.. which is something worth sharing, i guess?

Mungkin juga sebab aku paranoid, mungkin jugak sebab aku takut, mungkin jugak sebab aku terlalu sayang.

Atau pun mungkin sebab lagu Judika- Aku Yang Tersakiti sedang dimainkan di Windows Media Player. Walaupun macam takde kaitan dengan situasi aku, tetap nak buat orang nangis. Cisss.(Damn you, sappy sad love song!)

Ataupun mungkin because it is the time of the month, bendera merah.

Terlalu banyak la sebab dan faktor-faktor penyumbang. Biasalah, aku dan low self-esteem ku, pantang tengok pasal perempuan lain, nak nak yang cun, emo lah.

Mungkin aku patut retreat. Masuk kan perasaan ku dalam Gua nya semula. Jadi semula si Kosong. Kosongkan hati dan fikiran. Do what i do best- Hide.Forget. Stop Caring.

Ya Allah. Kuatkan hatiku, alihkan lah hati ku dan fikiran ku kepada perkara-perkara yang baik untukku. Sekiranya ia yang terbaik untuk ku dan untuk agamaku, maka dekatkan lah aku dengan ia. Jika ia tidak, maka jauhkan lah aku dengan ia dan jadikan lah aku meredhai nya. Amin

0 orang cakap..:

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena