" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Wednesday, July 8, 2009

GreY~ BluE~ n OrangE

sem baru dah stat. juga bermaksud aku akan mgalami series of kekurangan waktu tido. but padan muka. sapa suh amik law. haha

mggu ni saja dekat 2 kali aku jmpa patty. haha. dan rasa nya bercadang mau lunch hari2 sama2. macam waktu rehat skolah dulu.kan? kan? kan?

GREY
sem ni started quite weird. aku dan rumet aku tak cakap sgt. dia marah aku kah? tp aku tatau nk tnya apa. tnya jawab spatah. kdg2 tak smpai spatah pon (em. uh. dan ah tu bukan perkataan kan?? huhu) aku agak sedih maka aku slalu p cari patty. at least someone can happily talk to me n i can happily reply her back. huhu. Patty pon tgh busy adapting to shah alam. shah alam is pretty scary for first timers. aku pon sama gak. masa asasi dulu nasib la aku rumet ngn Jeep n Mie. Boleh jgk aku balik bilik dan bergosip atau dgr mreka bergosip smbil makan keropok. haha. (macam tgk wayang plak). last2 satu klas diorg aku knal. haha

BLUE
patty slalu cita kat aku btapa dia nak balik puncak pdana. aku sbnarnya hepi dia kena datang sini. tp bila pikiaq balik sgt selfish pulak harapan aku ni. so, aku try sbrapa yg aku leh nak bg dia hepi kat sini. aku suka shah alam (selepas brapa sem baru la suka). kat shah alam aku rasa aku seorang wanita berusia hampir 20 tahun, boleh pegi mana dia suka, kena selesai suma problem sendri, kena berpeluh2 jalan p kelas dan kena berjaga tiap2 malam buat esainmen, jalan2 jumpa kawan dan say Hi! kuat2. walaupon aku takot jalan sorg2 tapi aku kna buat2 brani. haha
klu aku d umah aku rasa mcm kanak2 yang mana pon mak ayah tak bagi p, hidop aku hanya untuk buat house chores dan men laptop dan teman ayah aku bayaq bil. plus, the only fren aku kat bangi ialah seorang lelaki yang bekerja d celcom centre. sedih siot. tu la pasal aku suka shah alam kot.

so, sem ni aku determine nk
-study awal2
-bagi patty suka shah alam
-dapat lesen
-kurang berfoya2 dan men game (yeke..~~ hahaha)

ORANGE
aku gembira bila mak ayah aku anta aku mai shah alam dan lepas tu mreka trus pulang. aku bgtau. Takpa2, nnt kak bila buat sendri. Rasa sdikit bangga pula dapat cakap macam tu. haha

sem ni klas aku agak pack. walaupon aku malas sbnarnya tp aku agak hepi kna life aku kat klas je sbnarnya. byk klas= byk life (la kot? haha).

aku dah p umah patty. umah dia luas gak. ada maskot kura2. haha. dan washing machine Orange. hahaha

Gambatte Minna san!

0 orang cakap..:

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena