" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Sunday, March 18, 2012

Impian Kecil seorang Gadis

Letihnya.

Kadang-kadang rasa nak lari je dari semua orang yang kita kenal. Pergi tempat yang asing, kenal jiran-jiran baru. Tukar sikit nama, being a total new person. Laugh a bit more. Mungkin belajar bercucuk tanam. Ada taman bunga sendiri. Kawasan padang sendiri, boleh lari2 kat situ, tanam pokok keliling tu, pokok buah satu area.. ada kolam, penuh batu2 dan pokok bunga. Bunga Matahari ecspecially. :)

Atau nak sambung belajar main gitar. Or piano? Or violin? hari-hari prektis sampai boleh main tanpa tengok skor.. sambil tutup mata! tapi dressing.. nak jadi musician yang tak dress up langsung. Macam Semisonic, macam Asian Kungfu Generation or like Weezer. The true interpretation of COOL-NESS.
Anyway, entah kenapa sekarang addicted to Semisonic. The sounds they made are so smooth. Tak semak!)

Tapi impian kecil seorang gadis di seluruh dunia sama sahaja.
To be a BRIDE to one perfect guy.
not a perfect, perfect guy.
Just a perfect one for her. That fits her. That completed her.

and for me, with the GROOM, come along a CHILD that completed the small family, who called me as MOTHER.
Ini pun impian kecil seorang gadis kecil bernama Nabeela.

"I know who I want to take me home
I know who I want to take me home
I know who I want to take me home
Take me home
Closing Time
every new beginning comes from some other beginning's end"

Hope one day I can sing Closing Time by Semisonic proudly.

0 orang cakap..:

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena