" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Wednesday, March 28, 2012

Sesuatu sangat.


Haa! Tuan saya tengah tak perasaan ni! *lompat atas keyboard*

Hai! Nama saya Ryan the Lion. Saya berasal dari Melaka, Zoo Melaka to be exact. (oh speaking pule saye pun. Hehe). Tuan saya beli saya kat souvenir shop depan Zoo melaka. Haiya! tak kan la saya singa yang dalam kurungan tu!

Saya ada tuan yang sangat pelik, nama pun sepelik orangnya. Saya rasa-rasa hari tu masa saya semak IC dia, nama dia Nabeela Shakina bt Abdul Razak. Tapi sejak-sejak saya menetap di meja nya dekat Office LWH02D, saya perasaan (ke perasan? ke perasa? ehh confius la bahasa Manusia ni!! @_@) rakan-rakan tuan saya (mereka berkulit hitam dan putih hari-hari, macam rakan saya Abang Zebra!) panggil beliau Nobby. Nobby? apa punya nama tu?

(inila tuan saya. dia kecik je. Selalu kena buli dengan kawan-kawan nya)

Dia letak saya dekat divider meja, atas buku, kadang-kadang kat riba nye yang empuk. (hee hee *ketawa sedikit miang*)


Dan dia suka buat muka dekat saya. Making face, you know? (Chewah! terima kasih uncle zookeeper yang ajar Englisss kat saya!)



Lebih kurang macam ni la. Suka tengok saya dekat-dekat dengan mata besar dia itu. Dia ingat cantik la rasanya tu, padahal hari- hari saya dapat nightmare muka dia. uhuk uhuk.

Sekian! nanti dia perasaan saya tengah curi menulis blog dia, mesti dia marah dan mengamuk sehingga saya di hempas ke dinding bertalu-talu. oh nasib baik saya tiada tulang dan reseptor sakit. Kalau tak memang patah riuk saya hari-hari.

(macam ini la rupenye bila dia tengah tensi dengan kerja kat office, kemudiaan lepaskan geram dekat saya. hukhuk. T^T)

Tapi kadang-kadang dia peluk dan belai-belai saya macam kucing. Tercabar status SINGA saya, tapi sebenarnya best jugak kena belai dengan tuan saya. Hikhik XP

(alamk tuan saya dah perasan saya tengah curi-curi tulis ni!)
Babai semua!


0 orang cakap..:

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena