" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Sunday, February 1, 2009

GoLDen Age PaTtY

saya ada kawan

nama dia kan Fatin Izzati Md Radzi

Dulu masa sekolah kan rambut dia pndek

dan dia disukai ramai (juniors are her specialty)

Dia jugak kapten Hoki

tu la kadang2 dia sakit kaki

kecederaan lama la kot

Dia suka makan sedap2(dan kencing.haha)

Sekarang Dia kat UiTM Shah Alam Kampus Puncak Perdana Hujung Alam Semesta

Dia Pandai tau. Ari tu saya nmapak muka dia kat dinding booth APB. (DL.. Hoho)

Kalau nak pegi jumpa dia

Kena naik T605 tau

Cita2 dia

tatau la. Dulu kata mau jd Chef

Sekarang rasanya dia mau jadi Orang Bergaji Tetap la kot(haha)

Muka dia kan Comel (ha. dah2. aku puji skit pon mau prasan lebih)

Skarang dia dah rebonding dia sudah chantek

Jejaka2 Kachak Malaya marilah mngorat Patty

Macam mana perangai dia?

Kadang2 dia gila

Kadang2 dia Perasan Comel tanpa sebab2 yg Wajar

Kadang2 dia baik hati blanja aku susu stroberi dan makan kat kopitiam

Kadang2 dia lawak

Kadang2 dia gelak kuat2

Kadang2 dia tak sihat dan kena p jmpa pakar sakit puan, otot, urat, dan jiwa (haha)

Kadang2 dia kata aku pervert (mmg pun.haha)


tapi dia la kawan yg patut warga Malaysia, Indonesia, Thailand, Singapore dan Sumatera Jawa

patot kenali dan kagumi

Hari ni dia dah 20 taun (wahahahaha. Tua! Tua!)

harap2

lagi 20 tahun

dia masih sahabat ku

I Lap u Patty

Panjang umo. Murah rezeki. Kawen cepat. Suami Kachak. Anak ramai.(haha)

3 orang cakap..:

noidentity said...

ohh!! tenkiu2!!
terharu bangat dong!!

waaa!! *peluk kepala ko*

~atiQyUdin~ said...

weh jgn lupa..
hengko suda ditag..!!

Natch said...

waa....terharu aku....

btw..
so..ang cakap...chef bergaji tak tetap la??
jangan buat comment about chefs a...
kawan ang yang sorang ni chef tau...
the one and only..
hahaha..
fatin boleh jadi tarikan pelancong kan..hahaha

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena