" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Tuesday, December 16, 2008

Aku Nak RESULT

Actually aku bangun pagi nih nak check result final (aku dah pasrah. Huu~~) Tp dek kehampehan laman web uitm yg asik jam- aku memilih utk ber YM ngn Patty saja. Lagi Best.

Kazen aku Athiyah ada kat umah aku.. Budak Art kat Merbok. (reminded me of 'Org' kat Merbok yg bakal datang. Yabai!) Dari semalam dok muka enam kupang je check result.. tp xley nak bukak (Fenomena biasa di laman web uitm dan student portal) Kesian dia.. First sem la katakan.. tergedik2 risau kat result, aku wat dono siap smbung tido lagi ja. haha (sbb aku tau mmg miracle la klu aku dapat result elok.haha)

Sem Satu- result aku okey ja. Tp terkejut jugak aku dapat Dean's List (emm.. sbnarnya before org bagitau aku dapat Dean's List, aku pon tatau bnda tu apa. Hahahahaha-- nampak sgt tiada ambition tggi).

Dan Depa bagi Certificate tu tyme dinner: tyme p amik kat stage-muka pnerima tu terpampang kat layar putih (aku tatau org pggil apa)

dan muka aku ialah muka ketika aku tidoq dalam klas tggu lecturer yg tak mai-mai.

Terima kasih kpd Romey (klas monitor aku yg asparagus hangus) yg juga merupakan AJK Multimedia Dinner Foundation of Law 2008. *Conteng2 gambar romey kmudian flush dalam toilet*

Sem Dua- Aku dapat lagi elok dari sem satu tp yalah.. macamna nak dapat dean list sbb dah nak abeh Asasi? har har har (ramai gak dapat 4 flat tyme ni tp kesiannn.hahaha)

So.. The third tyme.. aura suspense tu dah fade ler kat aku.

Or aku sudah matured? This kinda thing doesn't excite me anymore??
HOOOO *muka shining spt baru discover harta karun*
Aku sudah matured! Aku sudah matured!

*menari2 keliling unggun api*

P/s : Doakan Result Ku. Amin. Dan juga kpd suma Shabat2 ku dan Warga Uitm yg Lain. Kita Matured! Hidup Matured! *Menari2 ikut video klip Wanna Be My Lover- Moymoy Palaboy*


Aku yang HEBAT- Cucuk hidong Rimau

0 orang cakap..:

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena