" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Tuesday, December 9, 2008

Sorry Patty~~(>.<"")

7th December 2008

Today aku ada deto ngn BFs aku
Best Fren n Boy Fren
haha
dan aku juga bawak adek adek aku bersama (depa yg nk ikut sgt)

Actually aku berjanji sama Patty pkul dua
tp ayah aku asik buat main aku
kata "Yang sebuk2 nk cpt ni pasaipa??"
Oit. klu jumpa kwn dia klu kitorang wat lmbat2 mau terbalik umah dia mgamuk
My dad's n his middle age crisis. *sigh*

pkul dua baru smpai kdai gnting rmbut
(waaaa. rmbut aku suda buruk- tp nsb bek ringan skit kpala.)
dan kmudian potong rambut Cheah plak. (dia dpt rmbt Rihanna. Tak aci!!)
aku sgt geram
mogok tdk mau makan

Maap kan aku Patty.huhu

amirul plak smpai sp pkul 2.30
takpala. biar dia tggu.wahahaha

Dan kami bertemu la di Tesco.
Wuaa
Tuhan saja yg tau kenervousan aku
Patty dan Amirul
akan bertemu
Patty tdk suka Amirul
Amirul pula sgt tak hebat buat org suka kat dia
(aku la satu2nya manusia yg tersangkut. krna dia sgt tak pndai mngorat. Comel.haha)

Aku takot Patty marah
Aku takot Patty kecewa
Aku takot Patty tdk gembira
(kerana aku ajak amirul juga)

Tp aku juga sgt mau jumpa amirul dan Patty

Hukhuk

Jadi aku beranikan diri

Patty datang dulu dari Amirul
(Patty sudah chantek woo. Kpd Lelaki2 yg kachak dan baik d Malaysia, MARI LA MNGORAT PATTY.haha)
dan (amazingly) dia yg nmpak amirul sampai.haha

Kmudian ktorg makan HotPlate
Dan Kaya Ball
dan Donut (kawan Cheah bg)

Sblm Pulang Patty sempat p bli tempat letak baju (atau tmpat rotan org dan tmpt bakar sate~ itu yg Patty kata kat Razin. Haha) ngn Cheah. Aku pula berjalan2 ngn Razin dan amirul d bahagian baju.
I do have Quality times wit Amirul. Sgt sgt sgt bahagia dapat jumpa amirul walaupun dua jam setengah je.. huhu. I LOVE U BISKUT!

Apapun aku post blog ni hanya untuk memintak maap kat Patty


Sorry Patty!

-sepatutnya yg pegi teman ko cari tmpat letak baju tu aku, bkn Cheah
-aku tau ko tdk suka amirul tp ajak dia juga
-aku mau blanja ko makan sbg ganti blanja aku nasik aym ari tu tp ko pegi bli sndri pula
-aku janji pkul dua tp last2 jd pkul empat

Aku mmg Kawan yg barbiturat
Maap Patty
huhu





Aku dan Patty ku yg Busuk



My Amirul, me n Lajen

Patty dan Cheah

3 orang cakap..:

noidentity said...

apa ko mengarut???

aku tidak kesah pon.

ko telah melakukan logical fallacy dgn mengatakan aku tidak suka pada mirul. ceh..aku tidak berkata apa2 pun..

dan aku juga xsedeh dipost aku itu...haahaha..

chill~
lebiu

noidentity said...

entah mcm mana aku terpandang seorang mamat berbaju hitam dan terus recognize. hahahaha.*aku ada mata superman*

aku juga rasa tokey tesco tu dah bomohh ko sebab ko sgt suka pegi tesco.tiap kali balik sp mesti p tesco.hahaha

tp bagus juga krna tesco sgt dkt dgn rumahku. xperlu drive jauh2..huhuhu

Natch said...

and again..i was always the left out alien..
its ok..i dont mind..
....
no...really...
im excited not to be involved in any outing organized by any friends..because..im trying to be a loner..
like i was last time..
a sad, pathetic loner..

and yeah, you know i make assumptions wayy to easily..

hahahhh

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena