" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Monday, May 18, 2009

Adik aku pon tau~

adik yang paling kecik aku cita kat aku..

ada sorang imam ni.. dia baru dapat anak.. punya la lama dah kawen tp baru dapat.. dia risau la anak dia jadi apa besaq2.. last2 dia wat satu ujian..

dia sediakan 4 item, yakni (aiceh! haha)

1. Al Quran
2. Sebatang pen
3. Segelas arak (jgn tnya mana dia dapat. aku taktau)
4. Senaskah Majalah Playboy

dan kemudian dia letak anak dia di hadapan item2 itu dan menyorok untuk melihat apa tindakan lanjut anaknya.

Dia dapati:

Anaknya amik al quran itu... (alhamdullillah!- said the imam) kemudian dia kepit al Quran itu di ketiak.. dan amik pen itu.. lantas menyelak2 dan menulis di dalam majalah Playboy itu.. sambil minum arak..

Imam : Ya Allah! Anak aku jadi AHLI POLITIK!!!

haha. demikian la rakan2. Nex year sudah tiba umur mengundi~ Pilih la calon yg betul
Renung2kan dan selamat beramal~~~ hahaha

2 orang cakap..:

Anonymous said...

hahahha..mcm nie pun ade ke..isk2.
adek hampa yg mner citer niyh?

N.HIDAYAT said...

i give u an award, visit my blog...=)

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena