" Drop the idea of becoming someone, because you already a masterpiece. You cannot be improved. You have only to come to it, to know it, to realize it." -Osho

Monday, May 4, 2009

Jes yang Suka Tag org. Haha

Peraturan nak jawab tag ni ialah:


1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

http://jesreez.blogspot.com/

beliau ialah jesrina. kawan sekelas ku yang mulia (ktorang kelas 5 Mulia wooo) dan comel. asik gelakkk je. dan nampak nya ada hobi menangkap gambar (diri sendiri)- berdasarkan pemerhatian yang telah dijalankan selama dua tiga kali.haha.

yang aku paling ingat pasal jes ialah ada sekali dia cita dia men golf. aku sgt kagum. (kerana aku tak penah men golf sejak satu kejadian- men lambung2 bola golf kemudian bola tu kena kepala aku. sedap gileee. huhu)

semoga sentiasa berbahagia dgn encik hamon raiez (btui ka aku eja nama dia ni jes? jgn marah klu silap. hee)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

  1. tak suka cokelat (tapi kadang2 beli tapi lepas tu msti bagi kat orang)
  2. aku serious pendek tp lepas masuk uitm shah alam aku rasa bahagia (sebab ramai lagi yang pendek juga. haha)
  3. saya suka LION! mereka comel (bila jadi patung la)
  4. kadang2 sangat psycho dan suka kacau org sampai mereka geram (sorry housemate2ku! haha)
  5. suka study last minit dan tak tido semalaman kalau exam
  6. sapa percaya.. aku ni playgirl sebenarnya. haha. aku tak suka break, thus i keep them all! wakaka.
  7. suma org tak percaya aku ni org kedah. asal aku cakap org kedah mesti depa suh aku cakap kedah sbg bukti. kesian aku. wuuu
  8. suka merayap jauh2. baru la betul2 travelling! haha
  9. suka memberi nama2 baru yg kreatif kepada rakan2 yg baik ngn aku. sebagai tanda penghargaan sudi berkawan ngn ku. Arigatou~!
  10. (akhirnya sampai pun 10) dilahirkan d Perak. Membesar d Utara Malaysia. berdarah O. A Leo-14 Ogos. Love Family. Love Frenz. Owatta!

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda

  • Patty (tapi aku tau dia tak rajen. haha)
  • Natata (tapi dia isogashii la.huhu)
  • Tiqah WM (dia baru stat sem baru. aku baru nk coti2 malaysia)
  • Nasihah my sista (minah myspace ni pnah ke bukak blog?haha)
  • Kakya Najlaa Fatin (cekgu kakya! haha)
  • Aimomo Ibrahim

0 orang cakap..:

Powered by Blogger.

Recent Posts

Ai Yam Miz Sat Drivah

© 2011 Nama Saya Nabeela, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena